ტრენინგის დასაწყისში გავიმეორეთ წინა მეცადინეობაზე შესწავლილი საკითხები, შემდეგ გადავედით პროექტის გეგმის შედგენაზე, სადაც სტანდარტის დასადგენად დავიხმარეთ ეროვნული სასწავლო გეგმა და მიზნის განსასაზღვრავად გამოვიყენეთ ბლუმის ტაქსონომია და მისი მიხედვით ჩავწერეთ საჭირო სიტყვები. განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი კითხვები, ტრენერმა გაგვაცნო ამ კითხვების მნიშვნელობა პროექტის სწორად დაგეგმვასა და განხორციელებისათვის. ჩემთვის ეს საკითხი იყო სიახლე, რომელიც ნამდვილად დამეხმარება შემდგომი მუშაობის უკეთ წარმართვაში,რათა მოსწავლეებს აუმაღლდეთ მოტივაცია სწავლისადმი და გამოუმუშავდეთ დამოუკიდებელი მკვლევა- ძიების უნარი.
Saturday, April 25, 2015
ტრენინგის მე-3 დღე
ტრენინგის დასაწყისში გავიმეორეთ წინა მეცადინეობაზე შესწავლილი საკითხები, შემდეგ გადავედით პროექტის გეგმის შედგენაზე, სადაც სტანდარტის დასადგენად დავიხმარეთ ეროვნული სასწავლო გეგმა და მიზნის განსასაზღვრავად გამოვიყენეთ ბლუმის ტაქსონომია და მისი მიხედვით ჩავწერეთ საჭირო სიტყვები. განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი კითხვები, ტრენერმა გაგვაცნო ამ კითხვების მნიშვნელობა პროექტის სწორად დაგეგმვასა და განხორციელებისათვის. ჩემთვის ეს საკითხი იყო სიახლე, რომელიც ნამდვილად დამეხმარება შემდგომი მუშაობის უკეთ წარმართვაში,რათა მოსწავლეებს აუმაღლდეთ მოტივაცია სწავლისადმი და გამოუმუშავდეთ დამოუკიდებელი მკვლევა- ძიების უნარი.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment